W Formule 1 powiał wiatr zmian. Jeszcze w tym sezonie w sierpniu zadebiutuje nowy zespół Racing Point Force India, a to będzie oznaczać prawdziwą szansę na powrót do rywalizacji w Grand Prix dla Roberta Kubicy.
Zmiany dotyczą zespołu Force India, który będzie rywalizować jako nowy team – Racing Point Force India. Oznacza to tyle, że kierowcy będą się ścigać z czystym kontem, bo punkty drużyny zostaną wyzerowane. Reorganizację, a prawnie utworzenie nowego zespołu, zatwierdziła już FIA – debiut przypadnie na Grand Prix Belgii, które odbędzie się 26 sierpnia.
– Jestem bardzo zadowolony, że aplikacja o dołączenie Racing Point Force India Grand Prix w środku sezonu, została zaakceptowana – powiedział przewodniczący FIA Jean Todt. "Nowy zespół Racing Point Force India jest zachwycony, że będzie mógł wziąć udział już Grand Prix Belgii w tym tygodniu", odpowiedziano na oficjalnej stronie internetowej zespołu.
Właścicielem nowego zespołu jest Lawrence Stroll, a więc ojciec rywala Roberta Kubicy z Williamsa Lance'a Strolla. Kierowca ma zmienić barwy tak szybko, jak będzie to tylko możliwe. Na razie jednak działacze Racing Point Force India muszą zwolnić mu miejsce, które zajmuje obecnie Esteban Ocon. Francuski kierowca też może zmienić barwy – prawdopodobnie przejdzie do Mercedesa. Całe "domino" możliwych zmian przedstawił Motorsport.com.
Nim to wszystko się wydarzy musi minąć trochę czasu. Stroll nie zmieni zespołu przed Grand Prix Belgii, które odbędzie się już w ten weekend. Eksperci sugerują, że szansa dla Kubicy może pojawić się dopiero przy Grand Prix Singapuru (16 września) lub Grand Prix Rosji (30 września).
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.